بازیگر نقش عادل (برادر مالک) کیست؟ + بیوگرافی سجاد قراگزلو
نوشته شده توسط : روح الله باقری

بیوگرافی سجاد قراگزلو

سجاد قراگزلو، متولد 22 تیر سال 1369 در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته بازیگری و کارگردانی است. فعالیت هنری خودش را با تئاتر آغاز کرده و سپس وارد عرصه سینما و تلویزیون شده است و در کنار آن مشغول کارگردانی است. او با پدر و مادرش زندگی می کند و مجرد است. 

 

خلاصه داستان سریال (دلدادگان)

سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی در دو فصل زمان گذشته و حال ساخته شده است. زمان گذشته دوران انقلاب و اوایل جنگ تحمیلی را در بر میگیرد.

این سریال  روایتگر داستان زندگی خانواده ای است که از دوران انقلاب تا کنون با مشکلات و مسائل گوناگونی روبرو بوده اند. دلدادگان روایتگر مواجه شدن خانواده ها و فرزندانشان با کینه توزی ها و دشمنی هایی است که ریشه در گذشته والدینشان دارد و در این بین عشق ریشه دوانیده و جوانه می زند.

 

بازیگر نقش (عادل) در سریال دلدادگان

سجاد قراگزلو بازیگر نقش عادل در سریال دلدادگان است. او نقش جوانی را بازی می کند که در کنار برادر و مادرش زندگی می کند و برادرش هزینه های زندگی آنها را تامین می کند. عاشق دختری به اسم افسانه است که در این میان با چالش ها و مشکلاتی روبرو می شود که باعث از دست دادن عشقش می شود و همین باعث می شود به سمت مواد مخدر رود و در سرنوشتش تغییر کند.




:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: